عشیره آلبوسویط

عشیره آلبوسویط از سادات و اشراف قبیله ظفیر

عشیره آلبوسویط

عشیره آلبوسویط از سادات و اشراف قبیله ظفیر

عشیره آلبوسویط بیت اصیل و نجیب من اشراف الحجاز و اصلهم معروفین فی بعض المصادر بالسویطات/آلبوسویط/الصویط/السویطی/و یرجع نصبهم الی سویط ابن یاسر الکبیر ابن سید شویکه و اجدادهم یوصل الی زید الشهید من ابنا امام سجاد زین العابدین (ع ) و من اخوانهم آل جاسر الساده الحسینین بنی هاشم فی العراق و انهم امرا و شیوخ قبیله الظفیر البدویه

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

هویت یافتگان

جمعه, ۵ شهریور ۱۳۹۵، ۰۸:۱۸ ق.ظ

 

سلام به برادران عزیزتر از جانم

چندی است که البته چندی هم نیست که به دنبال هویتم 

البته با کلاهم که به تنهایی نشستم

با من سخن می گفت و می پرسید

و من حیران بودم که چرا این انگیزه در من فوران می کند

جوابی نداشتم چرا .............  راستی چرا؟؟؟؟؟؟؟؟

 

    آنقدر دلم از زندان سکندر بگرفت    

  رخت بر بندم و از ملک سلیمان بروم

  • محمد دیلمی

نظرات  (۲)

  • مهدی دیلمی فرزند منصور
  • سلام برادر از زحمات شما بینهایت متشکرم .دستت درد نکنه 
    پاسخ:
    وظیفه است برادر عزیزم مهدی
    وفات یک ایده.ایده ای دیگر را جایگزین می کند.اما ازمحلال تنی از یاران جبران ناپذیر است.
    پاسخ:
    صادق جان از نظرت خیلی خوشم اومد برام جالب بود مرسی
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی